Filtruoti pagal:
                
                
            Dalykų grupės 
                    
                Dalykai 
                    
                Koncentras
                    
                Klasės 
                    
                Pritaikymas SUP
                    
                Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
                    
                Pasiekimų sritis
                    
                Mokymo(si) turinio sritys
                    
                Mokymo(si) turinio srities tema
                    
                Interaktyvumo lygis
                    
                Bendrojo ugdymo kompetencijos
                    
                
                Rasta rezultatų
                 : 4 objektai
                
                
             
        
            Žaidimas „PITONAS“
        
        
            ID7348 
                    
                                            
                            
                    
                            
                Informatika
                    
                            
        
                            
                    
                
                5 klasė, 6 klasė, 7 klasė, 8 klasė
                    
                                    
                    5
                
            
            Edukacinis žaidimas, skirtas 5–8 klasių mokiniams mokyti(s) algoritmų ir programavimo.
        
        
    
                        SUP     
                    
                
                        1246
                    
                 
        
            Matematinis miestas
        
        
            ID6693 
                    
                                            
                            
                    
                            
                Matematika
                    
                            
        
                            
                    
                
                9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė
                    
                                    
                    5
                
            
            Edukacinis žaidimas 9–10 (I–II gimnazijos) klasių mokiniams.
        
        
    
                        SUP     
                    
                
                        526
                    
                 
        
            Skaitmeninių įtraukiojo ugdymo priemonių rinkinys „EduSensus“
        
        
            ID5205 
                    
                                            
                            
                    
                            
                Priešmokyklinis ugdymas, Lietuvių kalba ir literatūra, Fizinis ugdymas, Gyvenimo įgūdžiai, Visuomeninis ugdymas
                    
                            
        
                            
                    
                
                Priešmokyklinė grupė, 1 klasė, 2 klasė, 3 klasė, 4 klasė
                    
                                    
                    0
                
            
            Galima naudotis ugdant vaikus, turinčius kalbėjimo ir kalbos, klausos, intelekto, autizmo spektro sutrikimus, sulėtėjusią raidą ar ikimokyklinio amžiaus vaikus, padedant formuoti jų tipinę raidą.
        
        
    
                        SUP     
                    
                
                        820
                    
                 
        
            Didaktinis žaidimas „Mano pasirinkimas“ mokantis etikos
        
        
            ID5203 
                    
                                            
                            
                    
                            
                Etika
                    
                            
        
                            
                    
                
                9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė, III gimnazijos klasė, IV gimnazijos klasė
                    
                                    
                    0
                
            
            Edukacinės priemonės formatas – stalo žaidimas. Jį sudaro 24 temos (jos atitinka I–IV gimnazijos klasių dorinio ugdymo (etikos) Bendrąją programą).
        
        
    
                        257
                    
                
                    Rodomi įrašai: 
            1-4
            iš
            4