Filtruoti pagal:
Dalykų grupės
Dalykai
Koncentras
Klasės
Pritaikymas SUP
Interaktyvumo lygis
Rasta rezultatų
: 4 objektai
Žaidimas „PITONAS“
ID7348
Informatika
5 klasė, 6 klasė, 7 klasė, 8 klasė
5
Edukacinis žaidimas, skirtas 5–8 klasių mokiniams mokyti(s) algoritmų ir programavimo.
SUP
133
Matematinis miestas
ID6693
Matematika
9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė
5
Edukacinis žaidimas 9–10 (I–II gimnazijos) klasių mokiniams.
SUP
169
Skaitmeninių įtraukiojo ugdymo priemonių rinkinys „EduSensus“
ID5205
Priešmokyklinis ugdymas, Lietuvių kalba ir literatūra, Fizinis ugdymas, Gyvenimo įgūdžiai, Visuomeninis ugdymas
Priešmokyklinė grupė, 1 klasė, 2 klasė, 3 klasė, 4 klasė
0
Galima naudotis ugdant vaikus, turinčius kalbėjimo ir kalbos, klausos, intelekto, autizmo spektro sutrikimus, sulėtėjusią raidą ar ikimokyklinio amžiaus vaikus, padedant formuoti jų tipinę raidą.
SUP
292
Didaktinis žaidimas „Mano pasirinkimas“ mokantis etikos
ID5203
Etika
9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė, III gimnazijos klasė, IV gimnazijos klasė
0
Edukacinės priemonės formatas – stalo žaidimas. Jį sudaro 24 temos (jos atitinka I–IV gimnazijos klasių dorinio ugdymo (etikos) Bendrąją programą).
SUP
114
Rodomi įrašai:
1-4
iš
4