Filtruoti pagal:
Dalykų grupės
Dalykai
Koncentras
Klasės
Pritaikymas SUP
Mokymo(si) turinio sritys
Interaktyvumo lygis
Rasta rezultatų
: 4 objektai

Žaidimas „PITONAS“
ID7348
Informatika
5 klasė, 6 klasė, 7 klasė, 8 klasė
5
Edukacinis žaidimas, skirtas 5–8 klasių mokiniams mokyti(s) algoritmų ir programavimo.
SUP
758

Matematinis miestas
ID6693
Matematika
9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė
5
Edukacinis žaidimas 9–10 (I–II gimnazijos) klasių mokiniams.
SUP
357

Skaitmeninių įtraukiojo ugdymo priemonių rinkinys „EduSensus“
ID5205
Priešmokyklinis ugdymas, Lietuvių kalba ir literatūra, Fizinis ugdymas, Gyvenimo įgūdžiai, Visuomeninis ugdymas
Priešmokyklinė grupė, 1 klasė, 2 klasė, 3 klasė, 4 klasė
0
Galima naudotis ugdant vaikus, turinčius kalbėjimo ir kalbos, klausos, intelekto, autizmo spektro sutrikimus, sulėtėjusią raidą ar ikimokyklinio amžiaus vaikus, padedant formuoti jų tipinę raidą.
SUP
561

Didaktinis žaidimas „Mano pasirinkimas“ mokantis etikos
ID5203
Etika
9 (I gimnazijos) klasė, 10 (II gimnazijos) klasė, III gimnazijos klasė, IV gimnazijos klasė
0
Edukacinės priemonės formatas – stalo žaidimas. Jį sudaro 24 temos (jos atitinka I–IV gimnazijos klasių dorinio ugdymo (etikos) Bendrąją programą).
SUP
187
Rodomi įrašai:
1-4
iš
4